Türkiye temsilciliğini üstlendiğimiz Foss Analytical firmasının  Distribütör Konferansı 02 - 07 Eylül 2007 tarihleri arasında  Danimarka’nın Helsingor kentinde gerçekleştirildi. 
 
 Distribütörlerden beklentiler, büyümeye götürecek önerilerin  paylaşılması ve farklı ürün segmentleri ile organizasyonel  değişikliklerle ilgili bilgilendirme amacıyla düzenlenen organizasyona  Laboratuvar Bölümü Analitik Cihazlar Grubumuz katıldı.
 
 Ana teması “Haydi Balık Tutmaya” olan 2007 Foss Distribütör  Konferansı’nda, büyümenin neden zorunlu olduğu açıklanarak distribütör  firmaların Foss’un büyüme beklentilerini karşılayabilmek için hangi  “balık tutma gereçlerini” nerelerde ve nasıl kullanabilecekleri üzerinde  duruldu. 
 
 
 
 Yapılan değerlendirmelerde; Foss firmasının; süt, tahıl, yem, et,  kimyasal analiz, şarap, ilaç gibi ana faaliyet alanlarındaki konumu ile  ikincil faaliyet alanlarındaki büyüme stratejileri tartışıldı.  Globalleşme süreci ile birlikte gelecekte dünya pazarında  karşılaşılabilecek fırsat / tehlikeler ve dünya pazarının eğilimleri  distribütör firmalar ile paylaşıldı. Foss markası ve ürünlerinin dünyada  tanıtımının öneminin altının çizildiği konferansta, servis  verimliliğinin artırılmasının, müşteri, Foss ve distribütör firma  açısından değerlendirilmesi yapılarak, servisin satış sonrası başlayan  yeni bir satış süreci olduğu üzerinde önemle duruldu. Foss’un yürütmüş  olduğu anahtar müşteri politikasının detay ve avantajlarına da yer  verilen konferansta, bazı önemli müşteriler hakkında kısa bilgiler  verilerek, söz konusu firmalar ile bugüne kadar yapılmış olan çeşitli  aktiviteler katılımcılar ile paylaşıldı.
 
 Büyümenin  yeni çözümler geliştirmekle sağlanabileceğinin altını çizen konferansta
 geliştirilen yeni ürünlere de yer verildi. 2006 yılında yeni WineScan  serisinin tanıtımının ardından ikinci devrim olarak kabul edilen, şarap  ve şıra analizlerine yönelik olarak geliştirilen FTIR cihazı OenoFoss’un  tanıtımı yapıldı. Tahıl sektörüne yönelik Infratec sistemine temel  olarak hafıza kapasitesinde artış, veri aktarımında kolaylık ve renk  çözümleri ve günümüz teknolojisine uyum (USB girişi) gibi üstünlükler  getirildiği açıklandı. Yem segmentinde, NIR cihazlarının merkezi olarak  izlenmesi ve yönetimine olanak sağlayacak olan RINA network’ünün rekabet  açısından önemli bir avantaj sağlayacağı vurgulandı. 
 
 Başarılarımıza bir yenisini daha ekledik... 
 
 Foss ile sorunsuz yürüyen işbirliğimizde üstlendiğimiz sorumlulukları tam olarak yerine
 getirmemizin ödülünü aldık.
 Geride bıraktığımız sene ulaştığımız satış noktası ile “Satış  Performansı Ödülü”ne layık görüldük. Dünya’nın kendi faaliyet alanında  en önemli markalarından biri olan Foss Analytical’ın Türkiye’deki  gelişimine katkı sağlamış olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. 2008  yılında da başarı grafiğimizin katlanarak artacağına inanıyoruz.